Skambučių centras

Skambučių centras – tai vieta, kur prekybininko darbuotojas gali užregistruoti bet kurią iškilusią problemą ar poreikį, kuriuos turi išspręsti įmonės tiekėjas ar vidinis darbuotojas. Skambučių centro darbuotojai pasirūpina pilnu užregistruotų užklausų koordinavimu su visomis susijusiomis šalimis.

StrongPoint skambučių centras prekybai yra sudarytas iš grupės ekspertų, dirbančių su specializuotu programiniu įrankiu visų problemų registravimui, sprendėjų priskyrimui, įvykių statusų sekimui, problemų eskalavimui ir analizei.

Paskambinus į skambučių centrą, visi pranešimai apie sutrikimus yra klasifikuojami, suvedami į sistemą ir, priklausomai nuo sutrikimo tipo sprendžiami arba perduodami sistemas aptarnaujančioms įmonėms.

StrongPoint skambučių centro, dirbančio visą parą, konsultantai būdami ir IT specialistais dalį kylančių problemų gali išspręsti iš karto – konsultuodami arba prisijungdami per nuotolį.

Perdavus užduotį sprendėjams, šios statusas matomas internete, pažymima, kokios problemos užregistruotos ir per kiek laiko turi būti išspręstos. Taip pat vykdomas registruotų sutrikimų stebėjimas. Dėl vieningos registravimo sistemos incidentai „nepametami“, atitinkamai probleminių skambučių srautas sumažėja 10-16%.

Šalia to, skambučių centro veikla leidžia planuoti sistemų efektyvumą, identifikuojant problemines sritis. Išanalizavus besikartojančius sutrikimus ir užklausas, sisteminama informacija, leidžianti spręsti kurios sritys reikalauja papildomo dėmesio, kurias įmonės procedūras reikia tobulinti.

Įrankis leidžia efektyvinti veiklą:

  • Įvertinti, ar jūsų partneriai vykdo įsipareigojimus. Pateikiamos ataskaitos apie pradelstus ir atliktus laiku, neįvykdytus ir įvykdytus darbus;
  • Įvertinti, ar jūsų procesai yra pakankamai efektyvūs. Pateikiamos ataskaitos apie perskirstomus darbus nuo vienų sprendėjų kitiems.

Klientų atsiliepimai

Lietuvos spaudos prekybos tinklo vadovė P.Kukk

Anksčiau užregistruoti atvejai ne visuomet būdavo iki galo išsprendžiami ir vėl iškildavo tos pačios bėdos. Tačiau dabar, su StrongPoint skambučių centro pagalba, problemų skaičius smarkiai sumažėjo ir jos iškart išsprendžiamos galutinai. Reikšmingas privalumas yra tas, kad StrongPoint skambučių centras mūsų pardavėjams veikia ištisą parą, kiekvieną dieną. Todėl mes galime būti užtikrinti, kad mūsų verslo sėkmei svarbūs dalykai bus sprendžiami dėmesingai ir su visu palaikymu.

Skaityti daugiau

Mindaugas Motiejaitis, UAB „AL holdingas“ IT skyriaus Verslo valdymo sistemų grupės IT projektų vadovas

Pasirinkome jau patikrintą bei patikimą StrongPoint sprendimą. Mūsų atveju, kai centralizuotas „Alma littera“ įmonių grupės IT padalinys aptarnauja IT ir kitų sistemų bei įrangos vartotojus, išsibarsčiusius po visą Lietuvą ir kitas Baltijos šalis, ši skambučių centro paslauga yra didelė paspirtis užtikrinant sklandų verslo procesų palaikymą techninėmis bei informacinių sistemų priemonėmis.

Skaityti daugiau

Naujienos ir rinkos tendencijos

Naujausios StrongPoint naujienos ir prekybos sektoriaus tendencijos