Prekybos verslo valdymas

Diegiame, pritaikome ir prižiūrime integruotą prekybos verslo valdymo sprendimą, apimantį prekybos įmonės procesus nuo pirkėjų aptarnavimo iki centrinio ofiso.

Sprendimo branduolys – verslo valdymo sistema Microsoft Dynamics NAV su mažmeninės prekybos moduliu LS Nav. Įsidiegę šį sprendimą padidinsite darbuotojų produktyvumą, vidinių procesų efektyvumą, sprendimų priėmimo operatyvumą bei sumažinsite veiklos kaštus.

Kodėl mes?

Pirmieji Baltijos šalyse pristatėme Microsoft Dynamics NAV sprendimą prekybai. Nuo 2000 m. diegiame, modifikuojame ir konsultuojame visais su verslo valdymo sistemomis susijusiais klausimais. Su LS Retail bendradarbiaujame nuo 1999 m. Ilgametė patirtis ir sukaupta kompetencija leidžia parinkti ir sumodeliuoti labiausiai kliento poreikius atitinkančius verslo valdymo sprendimus, pasitelkti optimalius kelius didinant operacijų efektyvumą ir veiklos našumą.

Jau 2005 m. tapome auksiniu Microsoft partneriu, o 2015 m. tapome Deimantiniu LS Retail partneriu. Mažmeninės prekybos verslo valdymo sistemas įdiegėme daugiau kaip 100 įmonių Baltijos šalyse.  Microsoft Dynamics verslo valdymo sistemas įdiegėme daugiau kaip 100 įmonių Baltijos šalyse. Dauguma mūsų klientų buvo įgalinti plėstis ir tuo pačiu išlaikyti arba net sumažinti su VVS dirbančių darbuotojų skaičių.

LS Nav – pirmaujantis sprendimas prekybai, veikiantis MS Dynamics NAV platformos pagrindu. LS Nav apima visus mažmeninės prekybos verslo procesus, pradedant asortimento ir prekių lygių valdymu, baigiant pardavimo procesais kasoje.

Mūsų specialistai dirba Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, dirbame su projektais ir kitose Europos valstybėse. Klientų tinklas išraizgęs visas Baltijos šalis. Daugiau kaip 30 iš 210 StrongPoint darbuotojų Baltijos šalyse veikla yra orientuota į darbą su Microsoft Dynamics NAV ir LS Nav. Tai analitikai, programuotojai, konsultantai, projektų vadovai, klientų aptarnavimo centro specialistai ir serviso inžinieriai. Mūsų darbuotojai yra sertifikuoti ir kalba lietuvių, anglų, rusų, latvių ir estų kalbomis.

Sukaupta ilgalaikė patirtis bei StrongPoint specialistų kompetencija, turimas produktų ir paslaugų portfelis suteikia galimybę klientų poreikius vertinti kompleksiškai: prie reikiamo verslo valdymo sprendimo siūlyti susijusią techninę įrangą, galimas paslaugas bei palaikymą. Sprendimus integruojame ir deriname su visa reikalinga įranga ir programomis – padedame visus procesus sujungti į visumą. Tai leidžia įmonėms lengviau pažvelgti į įmonės veiklą ir kontroliuoti verslą.

Esame įvykdę MS Dynamics NAV ir LS Nav integracijas su:

  • Klientų naudojamomis sistemomis (SAP, Exapta, kt.)
  • Elektroninių dokumentų apsikeitimo sistemomis (Edisoft, Telema)
  • Kitomis specializuotomis verslo valdymo sistemomis (Equinox, nSoft, Darbo užmokesčio siste-momis)
  • Lojalumo sistemomis (Gera dovana, „Mylimiausia“, Lwallet)
  • Web sprendimais
  • Ir kt. (Global Blue, Analitikos sistemos ir kt.).

Subūrėme komandą aktyvių, entuziastingų, lanksčių ir nuolat naujovėmis besidominčių specialistų, kurie pasiruošę padėti susidoroti su bet kokiais verslo procesų optimizavimo iššūkiais.

Mūsų didieji klientai

Skaityti daugiau

Susiję produktai 4 items

Microsoft Dynamics NAV

Moderni kompleksinė verslo valdymo sistema Patikima ir stabili, nuolat vystoma platforma Visus verslo procesus apimantis sprendimas Didelės pritaikymo ir greito…

LS Nav

Platus funkcionalumas tiek mažam, tiek dideliam prekybininkui Tarptautinius verslo valdymo sprendimų reikalavimus atitinkanti platforma Atviro kodo sistema – diegėjai gali…

AgoRetail

Konkurencingame ir greitai kintančiame mažmeninės prekybos pasaulyje, įmonės, norėdamos būti sėkmingomis turės patenkinti savo klientus, suteikiant jiems kokybišką aptarnavimą. Kai…

Centux, ErpoStore, Nosco

StrongPoint programinė įranga skirta maisto prekių mažmeninės prekybos tinklams. Kiekvienas mažmeninės prekybos segmentas pasižymi sava specifika, tik tam segmentui būdingais poreikiais….

Video pristatymas

Susiję įrašai

Klientų atsiliepimai

Pigu.lt IT skyriaus vadovas Darius Vaičiūnas

Kėlėme aukštus reikalavimus sistemų integracijai, mums buvo svarbu, kad ją įgyvendintų gerai prekybos procesus išmananti kompanija. Esame patenkinti profesionaliu ir kokybišku StrongPoint specialistų darbu.

Skaityti daugiau

UAB „Vilandra” IT vadovė Sandra Kasiulionytė

Pasirinkome StrongPoint dėl didelės Microsoft Dynamics NAV diegimo patirties ir žinių apie mažmeninę prekybą. Jie atliko išsamią, 2 mėn. trukusią esamos situacijos analizę, išsiaiškino poreikius ir pateikė optimaliausius sprendimus, be to, jų pasiūlyta kaina pasirodė priimtiniausia.

Skaityti daugiau

„Sanitex“ informacinių technologijų direktorius Ramūnas Teišerskis

Sistemos diegėjo pasirinkimą labiausiai įtakojo tai, kad StrongPoint kaip ir “Sanitex” veikia visose Baltijos šalyse, o LS Retail funkcionalumas, kurį galima gauti su šiuo produktu standartiškai arba nesunkiai modifikavus pritaikomas mums.

Skaityti daugiau

Parduotuvių tinklo KIKA IT vadovas Evaldas Povilaitis

Yra daugybė faktorių, sunkinančių darbo sąlygas. Pagrindiniai jų – ekonominė, teisinė ir technologinė situacija šalyje. Patikima partnerystė su StrongPoint leido išspręsti visas problemas, laiku įdiegti technologijas visose šalyse, užtikrinti sklandų jų veikimą ir priežiūrą. Be to, didelis privalumas buvo tas, kad sutaupėme nemažai laiko, nes visus darbus koordinavome iš Lietuvos.

Skaityti daugiau

UAB „Budela“ direktorius Edgaras Levickas

Mus labiausiai džiugina paprastas ir intuityvus sistemos naudojimas, taip pat ne mažiau svarbi ir sumažėjusi gedimo rizika, tuo labiau, kad net ir įvykus gedimui ar kokiai sistemos klaidai, StrongPoint ne tik noriai, bet ir operatyviai sprendžia problemą kartu su klientu.

Skaityti daugiau

„Aprangos“ grupės IT skyriaus vadovas Valerijus Budiak

Pasirinkome kompaniją, kuri pajėgi užtikrinti kompleksinį visos įrangos aptarnavimą Baltijos šalių mastu ir yra kompetentinga mažmeninės prekybos IT valdymo srityje.

Skaityti daugiau

RIMI IT projektų vadovas Oļegs Gaidučenko

RIMI IT skyriaus užduotis yra užtikrinti sklandų sistemų veikimą ir strateginių projektų įgyvendinimą. Sprendimas migruoti į naują sistemą buvo vienas iš strateginių projektų, kurio išankstinė sąlyga buvo užtikrinti RIMI veiklos tęstinumą sistemos migracijos laikotarpiu. Teisingos migravimo strategijos pasirinkimas ir atsakingo bei profesionalaus partnerio StrongPoint pasitelkimas leido RIMI sėkmingai vykdyti visas funkcijas ir migravimo metu. Vienas iš pagrindinių iššūkių buvo užtikrinti sistemos veikimą vienu metu visose trijose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. StrongPoint bendradarbiaudami su RIMI specialistais iš karto pakeitė Back-Office sistemą (Erpo.Store), kasininko darbo vietos programą (CenTux), fiskalinius blokus (VKPOS02) – visos sistemos buvo sklandžiai integruotos su jau egzistuojančia RIMI IT sistemų architektūra: lojalumo sistema, SAP, svarstyklėmis, kainų tikrintuvais ir kita. Diegimas lėmė, kad RIMI naudoja inovatyviausią ir kainos atžvilgiu efektyvų sprendimą, kuris atitinka visus dabartinius RIMI reikalavimus bei ateityje gali būti lengvai vystomas naujais funkcionalumais pagal RIMI poreikius.

Skaityti daugiau

UAB „Arvi Kalakutai“ finansų direktorius Linas Zaveckis

StrongPoint pasirinkome, nes kompanijos specialistai jau žinojo mūsų veiklos specifiką. Sprendimas pateisino mūsų lūkesčius, sistema puikiai veikia. Dabar galime savo nuolatiniams klientams pasiūlyti už pirkinius mokėti mažiau.

Skaityti daugiau

Aleksandras Babičius, Burda Moden Salonas Lietuva

Glaudus bendradarbiavimas ir abipusė komunikacija lėmė užsibrėžtų tikslų pasiekimą, o profesionalus StrongPoint specialistų indėlis užtikrino sklandų procesą.

Skaityti daugiau

„Amarivus“ vyr. finansininkė I.Taločkaitė

Po sistemos įdiegimo dauguma procesų yra automatizuoti ir dėl to ženkliai sumažėjo darbo. Labiausiai mus džiugina tai, kad nebereikia pildyti ir kaupti popierinių ataskaitų – nuo šiol duomenų istoriją kaupiama programoje. Darbas kasos aparatu tapo greitesnis, patogesnis bei modernesnis.

Skaityti daugiau