Lojalumas ir pardavimų skatinimas

Pardavimų skatinimo programas naudoja vis daugiau prekybininkų, todėl jos tampa vis labiau panašios. Kaip išsiskirti šioje aplinkoje ir konkuruoti verte, bet ne kaina?

Įvairiose sistemose sukaupta informacija apie pirkėjus, jų įpročius, pomėgius bei gyvenimo būdo keitimosi tendencijas – tikroji pardavimų skatinimo programų vertė. Strongpoint NOSCO lojalumo sistemos pagalba įžvalgos apie pirkėjų pirkimo tendencijas, automatizuotas pirkėjų segmentų identifikavimas gali būti panaudoti individualių pasiūlymų generavimui ir komunikavimui įvairiais kanalais. Turėdamas modernią lojalumo programa su personalizacijos galimybe, prekybininkas gali padidinti pelną per pirkėją, padidinti marketingo veiksmų efektyvumą ir pelningumą.

Lojalumo sistemos NOSCO savybės:

Atsisiųti brošiūrą

Klientų atsiliepimai

Andrius Šemeškevičius, „RIMI Baltic Group“ IT direktorius

Džiaugiamės, kad StrongPoint skyrė ypatingą dėmesį ir labiausiai patyrusius žmones šiam projektui, kurie aktyviai dalyvavo diskusijose ir prisidėjo savo idėjomis prie projekto vizijos ir įgyvendinimo. Reikėtų pabrėžti, kad sėkmę lėmė ir netradicinis tiekėjo požiūris – gebėjimas kurti sistemą fokusuojantis į funkcionalumą, kokybę ir išbaigtumą, o ne siekiant vien finansinės naudos.

Skaityti daugiau

„Camelia“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė

Mobili lojalumo kortelių piniginė Lwallet – papildomas kanalas, leidžiantis tiesiogiai komunikuoti su išmaniųjų telefonų turėtojais jiems patogiu būdu bei pakviesti jaunesnių pirkėjų į mūsų vaistines.

Skaityti daugiau

Naujienos ir rinkos tendencijos

Naujausios StrongPoint naujienos ir prekybos sektoriaus tendencijos