Elektroninės prekybos logistikos valdymas

Sklandžiam elektroninės prekybos logistikos funkcionavimui

StrongPoint elektroninės prekybos logistikos valdymas yra visapusiškas sprendimas užsakymams internetu valdyti, optimizuoti, planuoti, surinkti ir pristatyti. Šį sprendimą paprasta integruoti su jau egzistuojančiomis sistemomis, jis patenkina ypatingus prekybininkų poreikius. Jį sudaro penkios sistemos, kurias gali integruoti ir pritaikyti kiekvienas prekybininkas:

Click & Collect

StrongPoint Click & Collect sprendimas – tai savitarnos maistomatas su trimis temperatūrų zonomis: aplinkos temperatūros, vėsia ir šaldoma. Klientai patogiai gali apsipirkti bet kuriuo paros metu ir turi galimybę atsiimti prekes patogiu laiku. Ši paslauga taip pat leidžia parduotuvių darbuotojams sklandžiai valdyti omnikanalę prekybą, o atsiėmimo bei pristatymo procesas vyksta be įtampos.

Pirkėjai paprasčiausiai užsisako prekes internetu ir pasirenka patogią prekių atsiėmimo vietą. Kai prekės yra paruoštos atsiėmimui, klientas gauna SMS, kurioje yra pateikiami duomenys spintelei atrakinti. Parduotuvės darbuotojai gali stebėti visą procesą ir kiekvienos spintelės būseną naudodamiesi spintelių valdymo programine įranga. Spinteles paprasčiausiai galima papildyti kelis kartus per dieną ir tai užtrunka tik akimirką.

Derinamas kartu su DeliveryManager ir Click&Collect, šis sprendimas leidžia organizuoti pristatymo procesą esamu laiku, palaikyti abipusę komunikaciją su klientu prieš pristatymą ir užtikrinti, kad klientas gautų užsakytas prekes tinkamu laiku.

StrongPoint atsiėmimo terminalai yra moduliniai, juos paprasta instaliuoti ir pritaikyti bet kurioje erdvėje. Terminalus paprasta naudoti viduje ir lauke, įvairiomis oro sąlygomis. Programinė įranga yra paprastai integruojama su parduotuvėje naudojamomis sistemomis ir suteikia visapusišką užduočių valdymo funkcionalumą ir kintamumą.

Pick&Collect

Užsakytų prekių surinkimas yra vienas svarbiausių internetinių užsakymų vykdymo etapų. Tačiau dauguma prekybininkų šį procesą atlieka rankiniu būdu arba turi nuosavas sistemas, kurios nedažnai būna efektyvios užsakymų surinkimo procese. Su Pick&Collect sprendimu užsakymo surinkimas bus spartesnis ir tikslesnis, reikės mažiau išteklių. Naudodamiesi centralizuota sistema internete, galite administruoti ir rinkti užsakymus parduotuvėse arba atskiruose sandėliuose.

Pick&Collect jums suteikia unikalių funkcijų ir privalumų:

QueueManager

Akivaizdu, kad apsipirkdami parduotuvėje visi labiausiai nemėgsta laukti eilėje. Taip pat yra ir tada, kai pirkėjas ateina atsiimti savo iš anksto užsisakytų prekių. QueueManager sprendimas leidžia prekybininkams tinkamai valdyti pirkėjų srautus, kai jie atvyksta pasiimti savo užsakymų, atliktų internetu.

Atvykęs į terminalą, pirkėjas praneša, kad atvyko atsiimti prekių. Tą pačią sekundę darbuotojas gauna pranešimą apie pirkėjo atvykimą. Kai pirkėjo užsakymas yra paruoštas, ant terminalo nurodomas eilės numeris ir užsakymą galima pasiimti. Paprasta, praktiška, be kliūčių.

DeliveryManager

Klientai, ypač besinaudojantys Click & Collect sprendimais, reikalauja patogesnio proceso ir funkcijų, kad galėtų pristatyti prekes savo pirkėjams. Tai galioja ir pristatant prekes į sutartą atsiėmimo punktą, ir pirkėjui į namus. Procesas turėtų būti patogus ir darbuotojams, kurie tvarko pristatymus, ir pirkėjams.

DeliveryManager leidžia komunikuoti su klientais ir padeda organizacijai kontroliuoti procesą. Jis užtikrina, kad pristatymas pasiektų reikiamą pirkėją reikiamu laiku, o su aiškia informacija ir užrašais galima tvarkyti neatitikimus.

DeliveryManager leidžia valdyti prekių pristatymo procesą iš centrinių sandėlių ir atskirų parduotuvių. Visą reikiamą informaciją apie renkamų ir pristatomų užsakymų kiekį ir jų pristatymo laiką galite pasiekti realiuoju laiku. Sistema taip pat pateikia detalią informaciją apie kiekvieną užsakymą ir apie tai, kaip jis yra pristatomas arba perduodamas.

RouteManager

RouteManager optimizuoja pristatymo į namus procesą, todėl gerėja pirkėjo patirtis ir tai suteikia efektyvumo prekybininkui.

Programa geba planuoti geriausius maršrutus, išrinkti automobilių dydį, planuoti pristatymo laiką ir užtikrinti, kad užsakymai būtų paimami ir saugomi efektyviausiai. Ši programinė įranga yra integruota su Google žemėlapiais. Ji pateikia srautų duomenis realiuoju laiku ir padeda pristatymams atvykti laiku. Ši programa suteikia galimybę komunikuoti SMS žinutėmis su pirkėjais, todėl pirkimo procesas tobulėja.

Sprendimas gali būti integruotas su kitomis išvežiojimo įmonėmis.

Skaityti daugiau

Video pristatymas

Susiję produktai 5 items

Click & Collect prekių atsiėmimo terminalas

Pirkėjams suteikiama galimybė apsipirkti internetu ir pasiimti prekes neužeinant į parduotuvę, nepaisant jos darbo valandų. Tokiu būdu lankytojai gali mėgautis internetinio apsipirkimo patogumu, išvengiant išlaidų ir nepatogumų organizuojant pristatymus į namus.

Pick&Collect

Užsakytų prekių surinkimas yra vienas svarbiausių internetinių užsakymų vykdymo etapų. Tačiau dauguma prekybininkų šį procesą atlieka rankiniu būdu arba turi…

QueueManager

Akivaizdu, kad apsipirkdami parduotuvėje visi labiausiai nemėgsta laukti eilėje. Taip pat yra ir tada, kai pirkėjas ateina atsiimti savo iš…

DeliveryManager

Klientai, ypač besinaudojantys Click & Collect sprendimais, reikalauja patogesnio proceso ir funkcijų, kad galėtų pristatyti prekes savo pirkėjams. Tai galioja…

RouteManager

RouteManager optimizuoja pristatymo į namus procesą, todėl gerėja pirkėjo patirtis ir tai suteikia efektyvumo prekybininkui. Programa geba planuoti geriausius maršrutus,…

Susijusios naujienos