LS Nav 2018: paprastas naujinimas ir naujos kartos prekybos valdymo sistema

Liepos 10, 2018 | Prekybos verslo valdymas

LS Nav 2018 yra naujausia LS Nav versija ir pirmoji kurta Microsoft Dynamics NAV 2018 platformoje. LS Nav 2018 gali būti diegiama tiek įmonės serveriuose, tiek debesyje.

Nuo pirkėjų aptarnavimo strategijos clienteling įgyvendinimo iki omnikanalės prekybos prekių užsakymo ir pristatymo – LS Nav 2018 apima aibę naujų funkcionalumų, kurie leidžia prekybininkams telkti pagrindinį dėmesį pirkėjui.

Naujos kartos pardavimų strategija, pasitelkus POS, pritaikytus clienteling metodikai

Šiuolaikinis pirkėjas pirmenybę teikia personalizuotam bendravimui ir įtraukiančioms paslaugoms. LS Nav 2018 POS sistema išsiskiria vizualių sprendimų ir turinio galimybėmis – darbuotojai gali parduoti prekes, kurių net nėra tuo metu parduotuvėje. Sprendimas pritaikytas išskirtinai personalizuotam aptarnavimui.

Įjungus clienteling režimą, parduotuvės darbuotojai kartu su lankytojais iškart POS ekrane gali naršyti produktų kataloguose – analogiškai kaip elektroninėje prekyboje. Tokiu būdu darbuotojai gauna papildomą įrankį, leidžiantį vizualiai patarti ir pademonstruoti prekes: rodyti skirtingų spalvų ir komplektacijų produktus, vietoje gilintis į savybes ir specifikacijas bei naršyti tarp kitų dominančių produktų.

Vėlesnėse versijose numatyta plėsti funkcijas – lyginti prekes vieną su kita iškart POS ekrane, papildyti greita prieiga prie pirkėjo duomenų.

 

Pirkėjų užsakymai omnikanalėje aplinkoje

Užsakymų funkcija plečiama nauju funkcionalumu – pirkėjų užsakymai, kuri leidžia pirkėjams nuspręsti kada, kaip ir kur įsigyti bei gauti pirkinius.

Pirkėjai gali užsisakyti prekes per mobilias lojalumo programėles ar internetinės prekybos puslapyje ir rinktis, ar prekės bus pristatomos į namus, ar atsiimti jas vienoje iš prekybininko parduotuvių.

Funkcionalumas leidžia prekybininkui valdyti grąžinimus skirtinguose kanaluose, pavyzdžiui, prekė įsigyta elektroninėje parduotuvėje gali būti lengvai grąžinta fizinėje parduotuvėje.

Pirkėjų užsakymų funkcionalumas bus toliau vystomas sklandesnei omnikanalės prekybos patirčiai – daugiau tiekimo ir pristatymo galimybių. Darbuotojai galės pačioje parduotuvėje per POS sistemą parduoti daugiau nei tik tuo metu parduotuvėje turimas prekes. Jei, pavyzdžiui, prekės (ar tam tikros spalvos arba dydžio) tuo metu parduotuvėje nėra, darbuotojai turės galimybę užsakyti ją iš tiekėjo ar sandėlio – tokiu būdu suteikiama galimybė pirkėjams rinktis iš gerokai platesnio prekių asortimento. Pirkinys tada pristatomas pageidaujamu adresu arba paruošiamas atsiėmimui vienoje iš parduotuvių.

Paprastas naujinimas į kitas versijas

LS Nav 2018 palaiko Microsoft „Events and Extensions” technologiją, kuri leidžia vartotojams lengvai modifikuoti sistemą ir išlaikyti atliktus pakeitimus. Technologija leidžia atlikti pakeitimus ir individualius pritaikymus be tiesioginio Microsoft Dynamics NAV ar LS Nav pirminio kodo keitimo.

Tai reiškia, jog įsidiegus LS Nav 2018 dabar ir pridėjus reikalingas modifikacijas naudojant Events technologiją, ateityje galėsite nesunkiai naujintis į kitas LS Nav versijas neprarandant anksčiau padarytų pakeitimų ir papildinių.

Patobulinta asortimento valdymo kontrolė

Prekių asortimento valdymas gali būti sudėtinga ir daug laiko resursų reikalaujanti užduotis. Su LS Nav 2018 kur kas lengviau nei bet kada anksčiau kurti ir palaikyti prekių asortimentus, sekti prekių likučius parduotuvėse bei matyti (ir koreguoti) prekių paskirstymą.

LS Nav 2018 asortimento valdymas pasižymi nauju „iš viršaus į apačią“ metodo taikymu, kuris leidžia lengvai planuoti prekių asortimentą parduotuvėse pasitelkus lanksčias hierarchijas. Sistema leidžia susikurti savo hierarchijas prekėms ir parduotuvėms, susieti prekių grupes su parduotuvių grupėmis bei nustatyti išimtis – visa tai vos kelių paspaudimų pagalba.

Kurkite ir valdykite kelias skirtingas savo asortimento paskirstymo versijas. Galite patys spręsti, kada aktyvuoti konkrečias versijas ar kada sugrąžinti prie ankstesnių.

Dvi skirtingos POS technologijos

LS Nav 2018 versija leidžia vartotojams rinktis iš dviejų skirtingų POS technologijų. LS Nav Windows POS veikia ant Microsoft Windows ir yra gerai pažįstamas dabartiniams LS Nav naudotojams, kadangi veikė kaip standartas paskutinius 6 metus. Naujasis LS Nav web POS yra sukurtas naudojant HTML ir gali būti naudojamas su bet kuria operacine sistema. Kadangi web POS veikia naršyklės pagrindu, sprendimas tinkamas prekybininkams, norintiems naudoti mobiliuosius įrenginius kaip POS terminalus. Tiesa, šiam reikalingas interneto ryšys.

Nors abi POS technologijos pasižymi skirtingomis charakteristikomis, visgi abi turi tą patį funkcionalumą ir išsiskiria naudojimo paprastumu.

Kelios elektroninės parduotuvės toje pačioje LS Nav sistemoje

Daug LS Nav vartotojų yra didelės įmonės, valdančios kelis skirtingus prekės ženklus. Kiekvienas jų, žinoma, turi ir savo atskirą interneto prekybos puslapį. Prekybininkai, valdantys kelis skirtingus elektroninės prekybos puslapius, pasitelkus LS Nav 2018, pagaliau gali valdyti visas elektroninės prekybos parduotuves vienoje sistemoje iš centrinio ofiso. Rezultatas – nebereikia jungtis prie skirtingų sistemų, sutaupytas laikas, supaprastinta apskaita ir administravimas.

Kam laukti?

Būsimos LS Nav versijos bus vystomos ant Microsoft Dynamics 365 Business Central platformos – tai leis rinktis diegti sistemą įmonės serveriuose (on-premises) ar debesyje. Nepaisant kitos technologijos, vėlesnė versija turės tas pačias savybes ir funkcionalumą kaip LS Nav 2018.

Tad siekdami valdyti parduotuves pasitelkus galingą technologiją, kuri padeda išpildyti pirkėjų poreikius, nėra jokių priežasčių laukti kitos versijos. Praturtinkite savo verslą LS Nav 2018 sistema jau dabar. Ateityje, nusprendus pereiti prie  Microsoft Dynamics 365 Business Central versijos, visi individualūs nustatymai ir konfigūracijos išliks – „Events and Extensions“ technologijos dėka.

Turite klausimų? Kreipkitės – mielai atsakysime.