Sistemų priežiūros paslaugų paketas

Sistemos priežiūros paslaugų paketas sukurtas tam, kad užtikrintų ir palaikytų prekybininkų sistemų stabilumą ir maksimalų patikimumą bei sklandų nuolatinį veikimą.

Paslaugų paketas apima:

  • Konsultacijas klientų linijos telefonu arba elektroniniu paštu;
  • Nuolatinį sutartos įrangos pro-aktyvų stebėjimą realiu laiku;
  • Skubią nuotolinę pagalbą sutrikus klieno sistemoms;
  • Sugedusios įrangos remontą;
  • Profilaktinę techninės ir programinės įrangos priežiūrą;
  • Įrangos bei sistemų versijų atnaujinimus.

Klientų linija 8-700-70022

Kodėl mes?

  • Aptarnaujame daugiau kaip 1100 prekybos įmonių (500 (Lietuva), 300 (Latvija), 350 (Estija)), 3500 parduotuvių, 8200 prekybos vietų;
  • 60% incidentų išsprendžiame nuotoliniu būdu;
  • Dirbame 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę;
  • Teikiame paslaugas lietuvių, rusų, latvių, estų, anglų kalbomis;
  • 70% mūsų serviso inžinierių įmonėje dirba ilgiau nei 5 metus;
  • Esame Microsoft Dynamics Silver partneris.

Skaityti daugiau

Sistemų priežiūros paslaugų paketas apima:

Skambučių priėmimas

Užregistruosime Jūsų užsakymą ar pranešimą apie sistemos veiklos sutrikimą, suteiksime konsultaciją ir išspręsime jūsų užklausą per sutartyje numatytą terminą. Klientų konsultacijos teikiamos visą parą, 7 dienas per savaitę klientų linijos telefonu 8 700 70022 ir el. paštu  servisas.lt@strongpoint.com.

Klientų skambučius priima konsultantai, turintys ilgametės patirties dirbant su mažmeninės prekybos technologijomis.

  • Vienas numeris – visų klausimų sprendimams
  • Veikia 24/7/365
  • Aptarnaujame 5 kalbomis: lietuvių, rusų, latvių, estų ir anglų

Nuotolinis gedimo šalinimas

Nepavykus kliento sistemos sutrikimų išspręsti konsultuojant, sistemų priežiūros specialistai suteiks pagalbą prisijungę . Tokiu būdu sutrikimai pašalinami daug greičiau ir klientas gali greitai sugrįžti prie kasdienės veiklos vykdymo.

Gedimo šalinimas parduotuvėje, restorane

Nepavykus sistemos sutrikimų pašalinti konsultuojant ir prisijungus per nuotolį, sutrikimui šalinti siunčiamas serviso inžinierius, kurio tikslas pašalinti gedimą per kaip įmanoma trumpesnį laiką. Jei gedimo pašalinti iš karto nepavyksta, laikinai pasiūloma pakaitinė įranga, leidžianti toliau vykdyti veiklą.

Profilaktika

Prekybinių sistemų ir techninės įrangos profilaktinės patikros padeda užtikrinti sklandų parduotuvių darbą, jų metu eliminuojami galimi sutrikimai. Mūsų aptarnavimo specialistai išvalys, patikrins įrangą, įvertins informacinės sistemos veikimą, atliks reikiamus programinės įrangos priežiūros, atnaujinimo darbus. Profilaktikų atlikimo dažnumas priklauso nuo sutarties sąlygų ir atliekamos ne rečiau kaip kas 12 mėnesių.

Sistemų proaktyvus stebėjimas

Kliento kasos kompiuteriuose įdiegiama programinė įranga, leidžianti nuolat stebėti sutartą sistemos funkcionalumą ir tik pastebėjus ar gavus informaciją apie neatitikimus, sutrikimus, nukrypimus nuo sistemos veikimo reikalavimų – juos pašalinti arba informuoti klientą.

Verslo valdymo sistemų palaikymas

Suprasdami šių sistemų kasdieninio veikimo svarbą ir įtaką Jūsų verslui garantuojame, kad visos mūsų aptarnaujamos sistemos bus prižiūrėtos suderintomis sąlygomis ir veikdamos neš Jums naudą. Situacijas, reikalaujančias sudėtingesnių sprendimų sprendžia trečio lygio specialistai: sistemų architektai, konsultantai, programuotojai.

Įrangos remonto paslaugos

Atliekame visos mūsų prižiūrimos techninės įrangos garantinį ir pogarantinį aptarnavimą.

Paslaugos:

  • Tikriname įrangą, šaliname gedimus;
  • Tiekiame pakaitinę įrangą remonto periodu;
  • Turime atsarginių detalių sandėlį;
  • Atliekame įrangos derinimo darbus;
  • Organizuojame svėrimo įrangos metrologinę patikrą;
  • Testuojame ir paruošiame įrangą;
  • Teikiame logistikos paslaugas.

Sistemų priežiūra ir aptarnavimas