Aptarnavimas Baltijos šalyse

Klientų linija 8-700-70022

Aptarnavimas Baltijos šalyse

Savo klientams, dirbantiems Baltijos šalyse, siūlome centralizuotai valdyti ir prižiūrėti savo informacines sistemas, pasirašant vieną visoms šalims bendrą aptarnavimo sutartį su vienodais paslaugos lygio (SLA) įsipareigojimais.

Turime didžiausią prekybinės įrangos aptarnavimo infrastruktūrą, IT konsultantų bei techninio aptarnavimo specialistų komandas, aptarnaujančias prekybos taškus visose Baltijos šalyse.

Visame regione užtikriname programinės ir techninės įrangos priežiūrą 24/7/365 ir aptarnavimą vietine kalba, taip pat anglų ir rusų kalbomis.

Mūsų specialistai išmano prekybos sistemas, mūsų bendras tikslas – pasiūlyti naudingiausią ir mažiausiai rizikingą sprendimą bei užtikrinti sklandų informacinių sistemų darbą.

Techninio aptarnavimo padaliniai yra pasiskirstę:

  • Lietuvoje: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  • Latvijoje: Rygoje, Daugpilyje, Liepojoje.
  • Estijoje: Taline ir Tartu.

Suteiksime konsultacijas ir pasirūpinsime, kad Jūsų turimos sistemos atitiktų kiekvienos šalies įstatyminę bazę, pasirūpinsime reikiamomis patikromis ir reikalingų dokumentų sutvarkymu vietinėse Valstybinėse mokesčių inspekcijose.

Sistemų priežiūra